REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

Obowiązuje od 13.06.2023

Wykonywanych przez Adelę Białoboki-Chylińską wykonującą działalność gospodarczą pod firmą

LIRIAMED – INDYWIDUALNA PRAKTYKA POŁOŻNEJ W MIEJSCU WEZWANIA ADELA BIAŁOBOKI-CHYLIŃSKA
ul. Waryńskiego 25
58-105 Świdnica
NIP 884 262 80 74

1. UMÓWIENIE WIZYTY.
Domowej: poprzez rozmowę telefoniczną lub kontakt SMS. Minimalny czas oczekiwania na wizytę wynosi 2 – 3 dni, choć może on ulec wydłużeniu. Online: poprzez kalendarz dostępny na stronie www.poloznaadela.pl.

2. ZASIĘG TERYTORIALNY WIZYT DOMOWYCH: Wrocław, Świdnica.
Możliwe wizyty w innych miejscowościach po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

3. KOSZT.
Przy wizytach domowych całkowity koszt wizyty uzależniony jest od miejsca Państwa zamieszkania. Proszę więc przy umawianiu wizyty o jego wskazanie, by mogli Państwo poznać całkowitą cenę z wliczeniem kosztów dojazdu.
Koszt konsultacji online zgodny jest z cennikiem podanym na stronie www.poloznaadela.pl/cennik.

W sytuacjach nie objętych cennikiem – cena ustalana jest indywidualnie.

4. ODWOŁYWANIE WIZYT PRZEZ PACJENTA.
Proszę o odwoływanie wizyt / konsultacji za pomocą SMS maksymalnie 72h przed zaplanowanym terminem spotkania lub natychmiast po powstaniu okoliczności, uniemożliwiającej przeprowadzenie konsultacji / wizyty.

5. ODWOŁYWANIE WIZYT PRZEZE MNIE.
Jak każdemu człowiekowi – czasem i mnie przytrafi się coś nieoczekiwanego (jak np. choroba). O takim fakcie jesteście Państwo informowani niezwłocznie za pomocą SMS. W wiadomości proponuję nowy termin spotkania. Jeżeli taka opcja Państwu nie odpowiada – podaję namiary na osoby, z którymi współpracuję, byście otrzymali pomoc tak szybko, jak to możliwe.

6. PŁATNOŚĆ.
W przypadku jednorazowej wizyty domowej – płatność na koniec wizyty, gotówką lub przelewem.
W przypadku konsultacji online – płatność przelewem przed konsultacją.
Płatność w przypadku opieki w ramach pakietu – maksymalnie 3 dni przed planowaną pierwszą wizytą w formie przelewu.
Nie rozkładam opłat na raty.
Płatność gotówką lub przelewem:
Liriamed – praktyka położnej
numer konta bankowego mBANK66 1140 2004 0000 3302 7615 1723
tytułem: imię, nazwisko, data konsultacji.

7. PRZYGOTOWANIE DO WIZYTY.

DOMOWEJ:
I etap: Obserwacja.

Poobserwujcie zachowanie maluszka, pozycję ciała, potrzeby, a także trudności (związane z karmieniem piersią, pielęgnacją itp.)
II etap: Notatki.
Zapiszcie  swoje obserwacje, wątpliwości, a także pytania
III etap: Narzędzia.
Bezpośrednio przed spotkaniem przygotujcie:
– dokumentację (karty informacyjne ze szpitala, książeczkę zdrowia dziecka, opisy innych konsultacji specjalistycznych)
– 2 pieluszki tetrowe
– podkład jednorazowy
– pampersy
– akcesoria do karmienia, z których korzystacie.

ONLINE:
I etap: Obserwacja.
Poobserwujcie maluszka, pozycję ciała, a także wszelkie trudności.
II etap: Notatki.
Zapiszcie obserwacje, wątpliwości, a także pytania.
III etap: Materiały.
Zgromadźcie materiał fotograficzny oraz filmowy (jeśli wyrazicie na to zgodę).
IV etap: Wysyłka zgromadzonych materiałów.
Zebrany materiał wyślijcie na adres mailowy: kontakt@poloznaadela.pl na maksymalnie 12h przed konsultacją. Dostarczone materiały są kasowane natychmiast po zakończeniu konsultacji. 

PRZEBIEG KONSULTACJI.
DOMOWEJ:
W trakcie konsultacji:
– zbiorę wywiad, zapoznam się z dokumentacją
– zbadam mamę i maluszka
– poobserwuję karmienie 
– postawię diagnozę
– zaproponuję możliwe rozwiązania z uwzględnieniem Waszych możliwości, stylu życia
– odpowiem na Wasze pytania

Po konsultacji:
– wyślę zalecenia drogą mailową w formie zaszyfrowanego pliku
– ewentualnie otrzymacie materiały dodatkowe

ONLINE:
Miejcie obok siebie dokumentację medyczną. W trakcie spotkania:
– zbiorę wywiad
– omówię wynik obserwacji (na podstawie dostarczonych materiałów)
– rozwieję wątpliwości
– zaproponuję rozwiązania.

Po spotkaniu:
– wyślę zalecenia drogą mailową w formie zaszyfrowanego pliku
– ewentualnie otrzymacie materiały dodatkowe

8. KONTAKT.
Przy zakupie jednorazowej usługi proszę o wiadomość po 4 dniach z informacją, jak wygląda sytuacja, co zmieniło się po wprowadzeniu zaleceń. Zakup ten nie uprawnia do nielimitowanego kontaktu mailowego / telefonicznego / SMS-owego po upływie tego czasu. Jeżeli potrzebujesz pozostać ze mną w dłuższym kontakcie – zerknij na opcję PAKIETY. Niektóre trudności wymagają dłuższej współpracy. W razie utrzymywania się problemu pomocna jest konsultacja kontrolna w wersji online lub stacjonarnej, w trakcie której przeprowadzę rediagnozę i wspólnie ustalimy dalsze postępowanie. W przypadku nowej trudności lub chęci rozwiania wątpliwości – zalecam konsultację kontrolną w postaci online lub wizyty domowej. 

Korzystanie z pakietów usług umożliwia kontakt ze mną przez ściśle określony w poszczególnych pakietach czas. 

Na wiadomości odpowiadam w godzinach 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku. Wyjątkiem są sytuacje wymagające stałego kontaktu – wówczas wcześniej informuję o takiej opcji i możliwości. 

W okresie urlopu  – nie odpowiadam na telefony / wiadomości. O urlopie informuję wcześniej. 

Dni wolne, Święta, weekendy – na telefon / wiadomości odpowiadam wyłącznie wtedy, gdy są dla mnie dniami pracującymi. 

Kontakt
Na wiadomości odpowiadam w godz. 8:00 – 15:00 w dn. pon. – pt.
Dane do przelewu

Liriamed – praktyka położnej
numer konta bankowego
mBANK66 1140 2004 0000 3302 7615 1723
tytułem: imię, nazwisko, data konsultacji

Copyright © 2023 Położna Adela Wrocław, Świdnica i okolice.
Wszystkie prawa do treści i grafik zastrzeżone.

URLOP 26-30.07.2023 oraz 21-30.08.2023

W tych dniach będę niedostępna i nie będzie ze mną kontaktu telefonicznego, a na wszystkie wiadomości odpowiem po powrocie.